شهید حاج احمد کاظمی

 

🌹سردار شهید حاج احمد کاظمی: 

 مرگ رفتنی است بی صدا و آهسته 

بی هیچ موجی و بی هیچ اوجی

 اما #شهادت کوچی است با آهنگ پر دامنه و سرشار از موج؛ اوج و عروج🕊🍃

 

 

 

 

 

شهید اوینی

 

وای از پیچیدگی نفس انسان !
شیطان را از در می‌رانی ، از پنجره باز می‌آید

و چه وسوسه‌ها ڪه در انسان نمی‌ڪند .

می‌گوید :
برو با تقوای بیشتر خود را بساز ،

ایمانت را قوی ڪن و بازگرد !🍃

#شهید_سید_مرتضی_آوینی
#شرح_نفس

 

 

 

شهید احمد کاظمی

 

#کلام_شهید 🥀

🍃خُدایا❗️
#شَهادٺ‌را نَصیبم‌ڪُن🤲
دِلم❣‌بَراےحُسین‌خرازےپَرمیڪِشد
دِلم‌براے #شُهـَـداپَرمیڪِشد

🍁دُنیارا رَها ڪُنید
#دُنیارا وِل‌ ڪنید
هَمهـ چیز را دَر آخِرَٺ‌ #پیدا ڪُنید
و رِضاے خُدا را
بر رِضاے #مَخلوق‌ ارجَحیٺ‌ دَهید...✔️

 

 

 

شهید حاج یدالله کلهر

 

خدایا من خواهان شهادتم‌ ؛
نہ بہ این معنی ڪه از زندگی ڪردن در این دنیا خستہ شده ام ؛
و خواستہ باشم خود را از دست این سختی ها و ناملایمات دنیوی خلاص ڪنم ؛
بلڪه می خواهم شهید شوم تا اگر زنده ام ، موجودی نباشم ڪه سبب جلوگیری از رشد دیگران شوم ؛
تا شاید خونم بتواند این موضوع را جبران ڪند و نهال ڪوچڪی از جنگل انبوه انقلاب را آبیاری ڪند ...


#سردار_شهید_حاج_یدالله_کلهر ، قائم مقام لشڪر 10 سیدالشهدا (ع)


#از_شهدا_بیاموزیم ❣

 

 

شهید حاج رحیم کابلی

 🥀من کفن نمی‌خواهم...
.
بهار 89 رفت کربلا، یک روز بعد از زیارت بیشتر بچه‌ها رفتند برای خریدن کفن؛ خانمش به حاج‌رحیم گفت: «خوب است که ما هم اینجا کفن بخریم».

حاج رحیم گفت: «من کفن نمی‌خرم، شما اگر می‌خواهید بخرید».

همان موقع یکی از بچه‌های هیأت هم به حاجی پیشنهاد داد که بریم و کفن را بخریم، حاجی باز هم گفت: «من کفن نمی‌خواهم»
پرسید: «چرا؟»
حاج‌رحیم گفت: «من شهید می‌شوم و با لباس سپاه دفنم می‌کنند».
گفت: «جنگ که تمام شده حاجی!»
حاجی در جوابش گفت: «من هیچ وقت از رسیدن به شهادت ناامید نیستم و نخواهم شد»

#شهید_حاج‌رحیم_کابلی

( شهادت: اردیبهشت ۱۳۹۵_سوریه_خان طومان_
رفقا از ۱۳ شهید اون روز فقط پیکر حاج رحیم برنگشته!